Programmet for sommerfesten er næsten på plads, og vi er så småt klar til at begynde at løfte sløret for nogle af de mange aktiviteter her på siden ![]()
Den første aktivitet, vi kan afsløre, er en succesfuld genganger – nemlig årets damefrokost ![]()
![]()
Hej alle piger og damer i Hee.
Tiden er kommet til årets sommerfest og dermed også til årets damefrokost
Det bliver igen I år om torsdagen d. 14. maj kl. 13.00 i teltet. Vi sørger for lækker tapas, borddækning og et glas vin, at starte på – så I skal blot komme med godt humør.
KOM FRISK – UNG SOM ÆLDRE OG TAG GERNE NABOEN MED ![]()
Håber vi ses til en hyggelig eftermiddag og aften.
Festhilsen fra
Tina Oxfeldt og Anette Susgaard





Skriv et svar